Cookies!

Deze website maakt gebruik van cookies. We verzamelen daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door verder te klikken op deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan, door ons en door derden. Meer weten? Bekijk dan onze Privacy Policy.

Sluiten ️️

About

Ondernemer – scherpe vooruitdenker – marketingpionier
Hi, ik ben Wendy Kerssens. Als leadmarketing expert en strategiecoach breng ik jou naar de voorhoede in jouw markt. Hoe? Door structureel meer en betere leads op je stoep te zetten én meer leads om te zetten in klanten.

Klinkt commercieel, moeilijk en ver van je bed zeker? Geloof me, dat is het niet. Online marketing is juíst persoonlijk. Zie het als een brug naar je lievelingsklant, je ideale doelgroep. En het mooie is, als je tijd en aandacht besteedt aan een doortimmerd systeem waarmee je keer op keer leads aantrekt, dan levert dat jou een fantastisch leven op, terwijl je tegelijkertijd maximale impact hebt op anderen.

 Pionieren 
in online marketing  

Met meer dan 16 jaar marketingervaring heb ik de afgelopen jaren miljoenen euro’s uitgegeven aan online leadgeneratie voor mijn klanten: de top van de Nederlandse coachings- en trainersmarkt. From scratch heb ik mijn eigen meervoudige 6-cijferige social media advertising agency gebouwd, inclusief team, als een van de eersten in Nederland.

Met dat pionieren ben ik nooit opgehouden. Toen mijn agency stevig stond, gooide ik het roer om en vond mezelf opnieuw uit. Om te doen waar ik blij van word en het allerbeste in ben: andere ondernemers hun goud laten ontdekken en ze daar naartoe coachen. Op mijn eigen voorwaarden natuurlijk. En met mind blowing resultaten.

Hoe het begon …

Mijn ondernemersavontuur startte in 2013, toen ik thuis zat met een baby van drie maanden op mijn arm. Mijn toenmalige werkgever kwam op kraamvisite en praatte me bij: de start-up waar ik voor werkte ging het niet halen, dus mijn baan daar als marketingmanager hield op. Ai. Even slikken en weer doorgaan.

Kort daarna besloot ik: dit is een kans. Nu of nooit. Ik sprong in het diepe, informeerde mijn netwerk over mijn eigen online marketingagency, pakte alles op wat daaronder viel – wist ik veel – en stortte me uiteindelijk op Facebook-advertising. Achteraf op precies het juiste moment.

Online ondernemen
Ik investeerde in topcongressen in Amerika, trainingen van over de hele wereld en exclusieve masterminds in Nederland. Zo leerde ik een netwerk van supertoffe online ondernemers kennen, onder wie Dolly Heuveling-van Beek - misschien ken je haar wel – en managede haar social campagnes. Doordat wij succesvol samenwerkten, volgde de ene na de andere coach, trainer en influencer. Het was volle bak pionieren, want online ondernemen en social advertising was er nog maar net. Nieuwe kennis, nieuwe inzichten, op ontdekkingstocht. Het paste me als een jas.

Mastermind met Dean Jackson
Met Dolly in San Diego
Mastermind met Eelco de Boer

From scratch
Alles veranderde in 2017. Vrij onverwachts belandde ik in een scheiding. Plots was ik co-ouder, moest anders met mijn energie omgaan en mijn eigen bedrijf draaiende blijven houden. Daar zat ik dan, met nog maar een paar duizend euro op de bank in mijn kleine vakantiewoning. Ik moest opnieuw beginnen en besloot toppers van medewerkers aan te nemen en keihard te werken aan een nieuwe buffer. Zowel zakelijk als privé. Zowel financieel als emotioneel.

Creatieve sabbatical
Mijn team en ik bouwden verder aan een succesvol social advertising agency. Opnieuw een tijd van pionieren, leren, bijstellen en ontwikkelen. Supergaaf. Toch knaagde het: is dit écht wat ik wil? Waarom vind ik dan dat ik op kantoor ‘moet’ zijn. Waarom sta ik dan nog in die overlevingsstand?

Ineens viel het kwartje. De wereld veranderde en zelf was ik ook veranderd. Al een paar jaar coachte ik ‘on the side’ ondernemers om nieuwe leads via online marketing aan te trekken. Dat is wat ik te gek vind. Ik heb zoveel over leadgeneratie geleerd dat ik dat wil doorgeven aan anderen. Bijvoorbeeld via mijn podcast. Dus ik verkocht mijn klantportfolio en laste een creatieve sabbatical in. Ik zocht het strand op, ging meer op mijn SUP staan en richtte me op creëren vanuit een relaxte energie. Uitkomst: mijn nieuwe missie.

“Jou naar die selecte voorhoede in je markt loodsen, zodat jij de verandering brengt die zo hard nodig is én een leven voor jezelf creëert beyond your wildest dreams.“

Klanten die in de rij liggen om met je te mogen samenwerken. Om wie jij bent, om wat jij te bieden hebt. Dat is wat je wil. Jouw ideale klant is daar, in die mobiele telefoon. Het enige wat je nog moet doen is je publiek laten weten dat je bestaat en bouwen aan je zichtbaarheid.

Daar heb je een structureel systeem voor nodig, dus: weg met het toeval en de hoopmarketing. Niet langer leuren of ‘maar wat doen’. Het is tijd voor zekerheid en een vrijer leven. Op naar continu nieuwe leads en klanten op je stoep.

Maak er wat moois van!

P.S. Hongerig naar jouw volgende marketingzet? Bekijk mijn free snacks.