Cookies!

Deze website maakt gebruik van cookies. We verzamelen daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door verder te klikken op deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan, door ons en door derden. Meer weten? Bekijk dan onze Privacy Policy.

Sluiten ️️

#24: Een movement creëren doe je zo, met Jacqueline van Lieshout

Interview Jacqueline van Lieshout

Een movement creëren. Hoe doe je dat? Een boodschap de wereld in slingeren die vele malen groter is dan jijzelf en er ondertussen ook je bedrijf mee uitbouwen. Hoe zorg je er dan vervolgens voor dat die boodschap wordt opgepikt door de landelijke media zoals het Parool, Happinez Magazine en Margriet?

Ik vroeg het aan Jacqueline van Lieshout, bestsellerauteur van het boek In 28 dagen van Gifbelt naar Tempel en haar laatste boek Ontwijnen.

Jacqueline heeft als missie om het bewustzijn rondom alcoholgebruik, voeding en de effecten daarvan op je gezondheid flink te vergroten. Daar heeft ze inmiddels haar eigen movement mee gecreëerd: mensen die zich bij haar gedachtegoed willen aansluiten. Die missie valt niet altijd mee, want alcohol is nogal een ding. Kom niet aan iemands glas…

Hoe Jacqueline dit aanpakt, deelt zij openhartig in deze podcast. Een podcast aflevering waarvan mijn eigen mond af en toe openviel. Staat het schrijven van een boek of een berg media publiciteit nog op je wishlist? Zeker luisteren!

05-01-2020