Cookies!

Deze website maakt gebruik van cookies. We verzamelen daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door verder te klikken op deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan, door ons en door derden. Meer weten? Bekijk dan onze Privacy Policy.

Sluiten ️️

#30: Hoe je je marketing shift van een “moetje” naar plezier kopie

Podcast Wendy Kerssens

Ik zie zoveel ondernemers enorm geforceerd hun online marketing doen. En dat vind ik echt heel erg jammer. 

Als jij je marketing ziet als een moetje, is de kans groot dat jij jezelf kleiner houdt dan nodig. Dat er nog veel meer potentieel in jou zit. Dat jij onnodig kansen laat liggen om veel meer mensen te helpen of te adviseren. En dus om meer omzet te draaien. Puur en alleen omdat je marketing als een moetje ziet er geen plezier aan beleeft. Je bent je er wellicht wel bewust van maar weet het vooralsnog niet om te draaien. Je wilt namelijk ook weer niet tegen je intuïtie in ondernemen. 

Besef wel dat dat gevoel van “moeten”, die geforceerdheid er nu voor zorgt dat jij je te weinig laat zien online en jouw ideale klant daardoor nog steeds niet weet dat je bestaat en niet met je kan verbinden. Laat staan dat hij of zij zijn geld aan jou uit te geven. 

Ik geloof dat online marketing niet geforceerd hoeft en vanuit ijzeren discipline.
Maar dat je het vanuit ontspanning en met plezier kunt doen. 
Dat je dan veel betere resultaten krijgt en veel meer impact maakt.

Waarom ik dit zo zie en hoe jij dit ook kunt realiseren deel ik deze podcast aflevering.

20-12-2020