Alleen de grote fout die veel ondernemers blijven maken tijdens het lanceren van hun aanbod, is dat ze zich (vaak onbewust) te veel aanpassen aan wie ze in essentie zijn. Daardoor houden ze zich onnodig in, om maar niet te veel te zijn, twijfelen ze veel over keuzes en worden gemaakte plannen (vaak onnodig) weer omgooid. Ze blijven klein spel spelen.
Maar die grote(re) stroom aan klanten komt niet vanzelf.
Je hebt als ondernemer ook gewoon te gaan.
En je aanbod met een dikke knal te lanceren en te vermarkten.
Want anders komt er simpelweg geen overflow aan money op tha table.
En ga je de wereld niet echt big time veranderen.
Niet voor jezelf, en niet voor anderen.
Stop playing small.
I remind you, dat jij nu de nieuwe wereld al bent.
Het is dus aan jou om op te staan, campagne te voeren en te laten zien aan de wereld wat de weg is, wat jouw visie is. Mensen hebben daar geld voor over, om mee genomen te worden in een nieuw perspectief.
En dat betekent dat jij jouw lanceringen hebt te doen op jouw manier.
Zodat er ook echt verandering komt.
Het is tijd dat bewuste ondernemers veel meer geld aantrekken.
Omdat ik geloof dat er dan in de wereld echt grote verschuivingen gaan plaatsvinden.
Omdat je van een andere plek komt.
Ziet wat er echt nodig is voor structurele sustainable verandering.
Niet vanuit dat jij alles beter doet of weet.
Maar je ziet wel hoe de wereld in een gezonder perspectief te zetten.
Wat je publiek écht nodig heeft om hun problemen op te lossen of om hun droomleven te kunnen leven.
Jij kijkt verder.
En als jij meer ruimte krijgt, kun je je energie en impact ook grootser verspreiden.
Ik daag je uit om je niet meer in te houden.
Om vanuit je puurheid te gaan staan voor dat wat je aanbiedt.
Jezelf toestemming te geven om je spel groter te spelen.
En om je visie via je aanbod op jouw unieke manier groots de wereld in te slingeren.
Keer op keer op keer.
Het is nu de tijd.
Ook al heb je nu voor je gevoel “nog maar” een beperkte social media following.
Het maakt niet uit. Je kunt echt al enorm veel impact maken op je huidige publiek met een lancering;
Zo haalde online bekkentherapeut Yldiz met een Instagram following van destijds slechts 300 volgers een omzet van maar liefst € 34.000,- uit haar lancering en hielp met die ene lancering al 125 vrouwen van zwaar ongemakkelijke klachten af. 125 vrouwen die nu weer stralend door het leven kunnen. En dit was nog slechts het begin van haar reis. Haar lanceringen tikken nu regelmatig 6-figures aan.
Des te bewuster jij lanceert, des te beter je resultaten.