Cookies!

Deze website maakt gebruik van cookies. We verzamelen daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door verder te klikken op deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan, door ons en door derden. Meer weten? Bekijk dan onze Privacy Policy.

Sluiten ️️

#43: Is jouw aanbod ook aantrekkelijk voor je klant?

Ik ben queen of vakjargon gebruiken. Leads, conversies, CTR, ik strooi met deze termen. Ik ben een vakidioot. Maar mijn ideale klant wordt er vaak niet zo blij van zoals ik dat wordt. 

Ik moet dan ook heel goed opletten als ik mijn diensten en producten presenteer. Vaak schakel ik daar ook externe hulp bij in om daarbij te helpen.

Is jouw aanbod echt aantrekkelijk voor jouw ideale klant of denk jij dat het aantrekkelijk is voor je ideale klant? 

We hebben allemaal een blinde vlek in de presentatie van ons eigen aanbod. Wij weten het allemaal precies hoe het in elkaar zit. Maar is het ook helder voor je potentiële klant? 

De “what’s in it for me” vergeten we vaak te benoemen waardoor je aanbod OK wordt  i.p.v. woest aantrekkelijk.

Wil jij makkelijker verkopen, kijk nog eens goed naar je aanbod. 

Kun je dat nog aantrekkelijker en duidelijker maken. 
Kruip echt in de huid van je potentiële koper.

Als je wilt dat iemand JA zegt mag je alles uit de kast trekken. 

Hoe kun jij jouw potentiële klant verleiden om echt volmondig JA tegen jou en je aanbod te zeggen? 

Jij weet zelf vaak wat iets betekent of inhoudt, maar dat weet je potentiële klant nog niet. 

Maak dat kristalhelder. 

Wat is je belofte en welke voordelen levert jouw dienst of training voor jouw ideale klant echt op? Benoem dit zo concreet als mogelijk.

Help jouw potentiële klanten om ook daadwerkelijk JA te zeggen!

Welke vakjargon gebruik jij vaak en kun je beter vermijden?

19-03-2021